![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
Nr 16 (98) z dnia 12 czerwca 2004 powrót do wydania bieżącego |
![]() |
komunikaty | przegląd prasy | wybrane artykuły | konkursy | autorzy | archiwum | ![]() |
![]() |
Tomasz Szlendak |
![]() |
![]() |
![]() |
|
ur. 1974, socjolog, adiunkt w Zakładzie Badań Kultury Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Autor książki Technomania. Cyberplemię w zwierciadle socjologii (Toruń 1998), publicysta „Machiny” i „Playboya”. publikacje w Witrynie Czasopism.pl: • „Obnażalstwo przemysłowe” (Nr 17 (28) z dnia 12 czerwca 2002) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |